[Yapışkan] Barbell Front Squat tekniği Video Ve Resimli Anlatım  

  RSS
ozercayli
(@ozercayli)
Üye Admin

Barbell Front Squat tekniği Video Ve Resimli Anlatım

 Barbell front squat bildiğimiz squat gibidir ve benim favori hareketimdir .Bacağın ön kısmında kısa zamanda büyük gelişme kaydedersiniz.Profesyonel vücutcuların bacak programında eksik olmayan bir harekettir.

Squat barın önünde durup omuz ön kısmını bara dayıyoruz,kollar altta kalır ve ellerimizle bara çarpraz olarak sarılarak (sağ el sol omuz tarafına,sol el sağ omuz tarafına) barı kavrıyor ve vücut dik olacak pozisyonda tutuyoruz.

Nefes alarak çömeliyoruz ve bu arada bel çukur ve göğüs ileride olacak ve nefes vererek yavaşça başlangıç pzisyonuna dönüyoruz.

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitiirilmiş olur, verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir. Farklı Hareketler arasında mutlaka 1 dakika dinlenin.

Barbell Front Squat tekniği

Egzersiz Anaizi ( Barbell Front Squat tekniği )Bacak Hareketi & Barbell Front Squat tekniği

  1. Hareket:Bacak hareketi
  2. Çalıştırdığı bölgeler . Bacak , kalça, kalf
  3. Ana Kas Grubu:Bacak ( Legs)
  4. Isınma HareketiBisiklet 1-2 dakika
  5. Egzersiz Tipi: Güç
  6. Sporcu Seviyesi:    Orta – İleri
  7. Set ve tekrar: 4 set 8-10 tekrar
  8. Dinlenme . Setler arası 30 saniye
  9. Çalışma Süresince : Hafif ağırlıkla başla sonra arttır
  10. Nefes : Ağrlıga yüklenirken nefes ver sonra nefes al
  11. Haftada Çalışılacak Gün: 1
  12. Gerekli Ekipman : Barbell
  13. Yazar : Özer Çaylı

    Hatırlatma

Bacak Ve Sırt Çalışmalarından önce hatta tüm çalışmalardan önce mutlaka ısınma egzersizleri ve germe eğzersizleri yaparak kaslarınızı ısıtın. Isınma yapmadan çalışmaya başlamak kaslarınızda ve tendon bağlarınızda kalıcı hasarlara, ağrılara ve uzun süreli sakatlıklara neden olabilir. En iyi ısınma çalışacağınız kasları çok hafif ağırlıklarla 30-40 tekrar yapılmasıdır.

CevapAlıntı
Gönderildi : 28/12/2017 12:00 pm ozercayli beğenme
Share:
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol