[Yapışkan] Bar PushUp Smith Machine Tekniği nasıl yapılır?  

  RSS
ozercayli
(@ozercayli)
Üye Admin

Bar PushUp Smith Machine Tekniği nasıl yapılır?

Bar PushUp Smith Machine Tekniği nasıl yapılır? : Smith machine barı yerden 60 cm yukarıya kancaya takılır.Yüzümüz makineye dönük olarak 1.5 metre uzakta durulur.Makineye doğru yatarak ( yüzükoyun) 1 metre genişlikte bar kavranır.

Göğüs bara dokunana kadar dirsekler kırılarak yüzüstü yatılır ve bu sırada nefes alınır ve yavaşça nefes verilerek başlangıç pozisyonuna dönülür.

Bu hareket yerde yapılan push-up hareketine göre oldukça kolaydır ve genelde kadın sporcuların yapması için daha uygundur.

Bar PushUp Smith MachineHareket Analizi

  • Hareket Grubu : Göğüs Hareketi
  • Çalışan Kaslar : Göğüs , Arkakol , Omuz
  • Cinsiyet : Kadın ve Erkek
  • Seviye : Yeni , Orta , İleri
  • Ekipman : Smith  Machine
  • Set ve tekrar : 4 x 10-15
  • Haftalık Gün : 1-2 gün
  • Yazar : Özer Çaylı

1- Kol için ihtisas çalışması yani haftanın 1 gününü seçin ve o gün sadece kol antrenmanı yapın.

2- Kollarınızı çok çabuk geliştirmek için çok çalışmalıyız gibi saçma bir düşünceye kapılmayın biceps ve triceps kaslarını haftada 1 günden fazla çalıştırmayın. Unutmayın zaten bacak ve baldır yada karın gibi hareketler hariç neredeyse tüm kaslarda kol çalışır daha fazladan biceps ve triceps çalışmanıza gerek yoktur.

3- Antrenmandan önce karbonhidrat ve antrenmandan sonra 1 saat içinde mutlaka protein tüketin eğer proteinli besinlere ulaşma şansınız yoksa protein bar veya protein tozu kullanabilirsiniz. Günlük protein kullanımı kiko başına 3 gr olsun. 70 kiloluk birisi günlük 140gr protein tüketmelidir (bu vücutcular için geçerli normal kişiler için değil).

4- Mümkünse kol çalışmasını cumartesi yapın ve pazar günü dinlenin , unutmayın çalıştığınız gün değil ertesi gün kaslar daha iyi gelişir.

 


Düzenleme3 ay  önce
CevapAlıntı
Gönderildi : 26/12/2017 5:53 pm ozercayli beğenme
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol