×


Dumbbell Biceps Curl - Biceps - Pazu Geliştirme Hareketi(Okunma sayısı 815 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.


b]Dumbbell Biceps Curl - Biceps - Pazu Geliştirme Hareketi
[/b]
Egzersiz Özet

Ana Hedef: Biceps Geliştirme

Egzersiz Tipi: Güç

Eğitim Seviyesi: Orta - İleri

Çalışma Gün: 1

Donanım Gerekli: Dumbbell

Hedef Cinsiyet: Eerkek ve Kadın

Yazar:M.Özer Çaylı[

Egzersiz Detaylı Açıklama

İki al ile tuttuğumuz  dumbeller nefes vererek göğüs hizasına kadar kaldırılır ve nefes alarak tekrar başlama pozisyonuna yavaşça indirilir.

Önemli: Hareketi yaparken vücut dik olmalıdır dumbeller kaldırılırken veya indirilirken dirsekler yanlara dğru açılmamalıdır , vücut ileri ve geri oynamamalıdır, yapamayacağınızdan daha ağır dumbbell almayın unutmayın hareketi doğru yapmak ağır yapmaktan daha çok etkili olur ,zaten bir süre sonra istediğiniz kadar ağır çalışabilirsiniz.

Dumbell  yukarı doğru kaldırılırken  avuç içleri sağ avuç sağ tarafa sol avuç sol tarafa bükmeye çalışın ,bu bükme hareketi biceps kasının her tarafını çalıştırır ,düz yapmaktan çok daha etkili olur.

Hareketi oturarak ve ayakta deneyin hangisi sizin için daha etkili ve daha uygunsa onu tatbik edin, set arasında 30 ile 60 sn arasında dinlenin ve antrenman sırasında yudum yudum su için toplam 1 saatlik antrenman için 1 litre su için.

Set ve Tekrar:4 set ve 10 - 12 tekrar (Öneri)

Verilen tekrarlar yapılır ve 1 set bitiirilmiş olur , verilen setlerde tamamlanarak hareket sona erdirilir.
« Son Düzenleme: Mayıs 02, 2017, 01:03:37 ÖS Gönderen: eurostargym »



Ynt: Dumbbell Biceps Curl - Biceps - Pazu Geliştirme Hareketi Yanıtla #1 : Mayıs 02, 2017, 12:38:07 ÖS




 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 

SMF 2.0.14 | SMF © 2014, Simple Machines
SMFAds for Free Forums | Adk Portal © Soft personal