Göğüs Omuz Antrenman Programı Video Anlatım  

ozercayli
(@ozercayli)
Üye Admin

Göğüs Omuz Antrenman Programı Video Anlatım

Göğüs Omuz Programı Chest - Shoulder Workout.

Bu videodaki program acemi vücutcular için uygun değildir, programı eğitmeninizle paylaşın ancak eğitmeninizin önermesi durumunda uygulamaya geçiniz.

Egzersiz Anaizi

Göğüs Omuz Programı
  1. Hareket:Omuz - Göğüs
  2. Çalıştırdığı bölgeler . Omuz, Göğüs
  3. Ana Kas Grubu:Omuz ,Göğüs,Arkakol
  4. Isınma HareketiChin-up (barfiks),omuz yana açış
  5. Egzersiz Tipi: Güç
  6. Sporcu Seviyesi:    Orta – İleri
  7. Set ve tekrar: 4 set 8-10 tekrar
  8. Dinlenme . Setler arası 30 saniye , Hareket arası 2 dakika
  9. Çalışma Süresince : Hafif ağırlıkla başla sonra arttır
  10. Nefes : Ağrlıga yüklenirken nefes ver sonra nefes al
  11. Haftada Çalışılacak Gün: 1
  12. Gerekli Ekipman : Çeşitli
  13. Yazar : Özer Çaylı

Önemli :

Antrenman öncesi yemek yemeyin en az 2 saat açlık olmalıdır.

Set arasında 30 ile 60 sn arası dinlenin , bundan daha uzun dinlnmek kaslaron soğumasına sebep olur.

Antrenman sırasunda 1 litre su tüketin , su hücreleri yeniler ve antrenman sırasında en az 1 litre su kaybını önler.

Eğer antrenmana başlamadan çok aç olursanız süt , ayran veya 1 -2 adet muz yiyebilirsiniz basit şeker asla kullanmayın antrenman sırasında hipoglisemiye sebep olabilir. ( şeker düşüklüğü).

Eğer antrenman sırasında kalbinizde olağan dışı çarpma veya ritim cozukluğu olursa veya mide bulantısı ,baş dönmesi,sebepsiz ve soğuk terleme antrenmanı hemen bırakıp biraz uzanın eğer geçmiyorsa mutlaka doktora görünmelisiniz.

Ağır bir hareket yapacaksanız veya ağırlık kaldıracaksanız mutlaka arkadaşınızdan yardım alın.

Hareketlere başlamadan çalışacağınız bölgeyi mutlaka ısıtın bu sakatlanmaların önüne geçer.

Antrenman süresi 1 ila 1.5 saat arasında olmalıdır.Daha uzun antrenman daha fazla kalori ve protein kayıbıdır.

Haftalık antrenman 3 - 4 gün olmalıdır haftada her gün antrenman gelişimi yavaşlatır.

Antrenman boyunca en az 1 litre su tüketin . Su enerjinizi yükseltecek ve harcadığınızı yerine koyacaktır.

not: Bu genel prensiplerdir spor dallarına göre depişiklik gösterebilir eğer sizin antrenörünüz veya eğitmeniniz daha başka çalışma prensipleri önerdiyse lütfen bu makaleyi dikkate almayaınız veya gözardı ediniz. Lütfen bu prensipleri uygulayacaksanız yinede çalıştığınız salondaki eğitmene danışmayı unutmayınız. İyi çalışmalar....

Düzenleme4 hafta  önce
CevapAlıntı
Gönderildi : 28/12/2017 12:10 pm ozercayli beğenme
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol